Hae
Monna Treenaa

Treeniviikko käynnissä!

Ihan loistava viikko pärähtänyt jo puoliväliin kolmen salitreenin siivittämänä.
Tässä kävi vähän niin, että oon tehnyt töitä ja keskittynyt asiakkaiden treeniohjelmien laatimiseen niin täysillä syksyn mittaan, että omat treenisuunnitelmat on jääny ihan tekemättä.
Nyt päätin taas ottaa säännöllisyyden mukaan treeneihin.
Kolme-neljä salitreeniä viikossa + päälle aerobisia. Tanssi tulee taas mukaan lajeihin.

Kyllä mä nytkin olen käynyt kolmesta neljään kertaa salilla, mutta oon tehnyt vähän sitä sun tätä. Tai ainakaan ajatus ei oo ollut mukana. Nyt sain jostain taas jotain lisäpuhtia ja halua säännöllisyyteen treenaamisessa.

IMG_20131028_172736
Viikon eka salitreeni oli käsivarret + hartia.
Tein hauista isoimmilla painoilla kun aikoihin, samoin ojentajaa. Hartialiikkeissäkin nousi jollain ihme sisulla isommilla. 🙂
20131028_175313_69442 20131028_175313_42822 20131028_175313_58647
Salilla ahertamisen jälkeen tein katsomon lämmössä vielä wallclimbeja ja punnerruksia.
Tein myös ojentajapunnerruksia boxille. Ja oli muuten siistiä tehdä niin, että vain yksi jalka on maassa. Sai vähän haastavamman liikkeestä.

20131028_175718_61870 20131028_175718_62936
Tuli niin hyvä treeni että! Ja kädet on vieläkin vähän kipeenä. 😀

Munakasta, hirven jauhelihaa, rucolaa ja minitomaatteja

Munakasta, hirven jauhelihaa, rucolaa ja minitomaatteja

Toisena viikon treeninä mulla oli rinta. Tein pelkästään rintaa. Kolme liikettä ja 30min.
Ihan loistava treeni ja rintalihakset tulessa.
Penkkipunnerrus, ristikkäistalja ja vinopenkki. Plus lämmittelynä punnerrus TRX:llä.

20131029_102913_17633 20131029_102913_23531

Jeje!

Jeje!

Iltasin on maistunut taas rahka ja kaikkea kivaa siinä päällä. 😉
IMG_20131028_081716Mä oon sitä mieltä, että mulle toimii parhaiten sellainen kun välillä voi vähän höllätä. Niin treenaamisessa kuin syömisessäkin. Sitten sitä on taas kahta isompi motivaatio tehdä kunnon treeniä ja syödä hyvin, kun välillä antaa itelleen vähän siimaa. Vaikka en mä koskaan silti mitenkään hirveesti sitä siimaa enää anna. Tai siis vaikka silloin tällöin vaikkapa herkuttelenkin, niin se on hyvin pientä. Eikä treenit oo jääneet pois kokonaan, vaikkei niin suurella intenssiteetillä niitä ookaan nyt viimeiseen kuukauteen tehnyt. 🙂

20131029_135106 IMG_20131029_123743
Viikon kolmas salitreeni oli selkä ja peppu.
IMG_20131030_082616Inarin kanssa oltiin sovittu aamutreenitreffit.
1379606_753953187954511_56011614_nTreeni aloitettiin erilaisilla loikilla ja hypyillä. Huh ne on kauheita, mutta hyviä.
Sitten salille pumppaamaan pyllyä. 😉

Lantionnostoja kannattaa kokeilla joskus myös näin!

Lantionnostoja kannattaa kokeilla joskus myös näin!


Luistelukyykkyä

Luistelukyykkyä


Sivusta samaista..

Sivusta samaista..

Sieppaa5-001 Sieppaa6-001
Tein myös selkää. En ookkaan aiemmin tehnyt alataljassa tätä liikettä, mutta sain edellispäivänä idean salilla kun kollegani teki liikettä. Ja oli muuten hyvä. Tosi hyvin sai tuntumaan selässä.
Sieppaa-001 Sieppaa2-001Tänään mulla on salilta välipäivä, mutta illalla on taas neljä tuntia jumppaohjauksia. Joten hiki saa lentää. Loppuviikolla ajattelin käydä vielä ainakin kerran salilla ja lauantaina meen piiiitkästä aikaa tanssitunnille, ihanan Konstan humppiin! Jejeje! 🙂

Muistakaahan käydä äänestämässä mun puuroreseptiä! Kaikki kilpailuun osallistuvat voi voittaa Elovenan pikapuuroa itselleen!! Oijoi! 😉
http://fitfashion.fi/elovena/ Tuosta linkistä pääsee äänestämään!
monnan-voimapuuro
Nyt toivottelen teille ihanaa ja voimakasta torstaipäivää! 😉
tavoitetta

Puurohetki ♡

IMG_4192
Kuinka monelle teistä on pikapuurot tuttuja?
Mä käytin niitä jossain välissä todella paljon välipalana, mutta sitten ne jäi jostain syystä.
Nyt sain testiin Elovenan Hetki Kaura & Kuitu-puuron.

Elovena Hetki Kaura & Kuitu-pikapuuro on hyvä vaihtoehto peruspuurosta tykkääville.
Annospussista puuro valmistuu kätevästi suoraan lautaselle, tarvitaan vain kiehuvaa vettä.
Aidon ja luonnollisen maun lisäksi Elovena Hetki on lempeää ja kevyttä ravintoa vatsalle. Se pitää näläntunteen poissa pitkään ja antaa energiaa aamupalana, välipalana ja iltapalana. 🙂
IMG_4191Mulle tuli yllätyksenä kuinka pikapuuron tekeminen olikin niin nopeeta ja helppoa.
Se oli ihan unohtunut. 😀
Tuotteen ravintoarvot on ihan huiput, joka oli myös positiivinen yllätys!

IMG_4171 IMG_4177Annoksessa on siis 21% kuitua päivän saantisuosituksesta.
Ja se mikä mun mielestä on huippua on se, ettei puurossa ole lisättyä sokeria.
Ainoa sokeri mitä puurossa on, on luontaista sokeria kaurasta.

IMG_4198Yhdessä puuroannoksessa on kaloreita vain 140kcal.
Mukaan voi siis hyvin laittaa oman mielensä mukaan marjoja, rahkaa, raejuustoa tms.
jos haluaa annoksesta vielä täyttävämmän.

Pääsin mukaan Elovenan ja FitFashionin järjestämään reseptikilpailuun.
Kerron siis seuraavaksi millä reseptillä mä tykkään syödä tätä puuroa. 🙂

Nyt siis te lukijat voitte käydä äänestämässä teidän mielestänne parasta puuroreseptiä!
Äänestäminen tapahtuu osoitteessa: http://fitfashion.fi/elovena
Äänestäneiden kesken arvotaan  Elovena Hetki Kaura & Kuitu-pikapuuropaketteja!!

IMG_4209Kaada pussin sisältö lautaselle.

IMG_4215Lisää hiutaleiden päälle 2dl kiehuvaa vettä ja sekoita.
Anna puuron tekeytyä hetki ja pilko sillä välin yksi banaani.

Lisää pilkotut banaaniviipaleet ja iso ruokalusikallinen pakastemustikoita puuron päälle.
Ripottele sekaan vielä vähän kookoshiutaleita ja kaakaonibsejä.
IMG_4221Ja voi kyllä on hyvää!! Namnamnam! ♡

IMG_4223-001
Nyt ei muuta kun äänestämään parasta respeitä ja maistelemaan tätä puuroa! Suosittelen! 🙂

http://fitfashion.fi/elovena