Hae
Monna Treenaa

Saamaton olo.

Onko teillä koskaan sellaista oloa, että on vaan aivan saamaton vaikka kuinka oiskin jo tehnyt juttuja?
Siis vaikka jossain sellaisissa kotiaskareissa tai työjutuissa tai jossain?
Mulla on tällä hetkellä sellanen olo.
Pitäis värjätä juurikasvu, pitäis imuroida, pitäis viedä koira ulos ja pitäis laittaa astiat.
Ja vois vähän siivotakin ja pestä vaikka pyykkiäkin.
Sähköposteihin oon onneks ehtinyt jo vastata.. mut toisaalta niitä on varmaan tullu jo ainakin viis lisää tätä kirjoittaessa. 😉

Eilen olin ihanan ystäväni Sannan kanssa lounaalla.
Sanna on ihan huippu ihana ystävä ja aika vierähtää ihan hullun nopeesti hänen seurassaan.
On vaan niin kivaa! 😀 Ja nauru raikaa..
Käytiin syömässä taas Factoryssä. Suosittelen muuten tota paikkaa ihan 100%! Siellä on ihan huippu hyvät salaatit! (ja tää ei nyt oo mikään yhteistyöjuttu.. 😉 )
IMG_20131128_011211Mä otin lohta, chiligoudaa, oliiveja, kesäkurpitsaa, paahdettuja maisseja ja sipulirouhetta. Slurps!
Tuolla on kyllä lounas-aikaan ihan hulluna populaa, mut jos ei mee ihan just klo 11-13 välillä, ni mahtuu varmaan vähän paremmin istumaan. Ettei seisten tarvi syödä. 😀 Haha! 😉

Illalla mulla olikin sitten taas viikon ”aerobiset” edessä, eli neljä jumppaohjausta.
Se on kyllä aina aikamoinen setti ja tuntien jälkeen oon aina ihan veto veks. Kummasti sitä kuitenkin jaksaa vikaan minuuttiin asti tsempata ja sitten kun vika asiakas on poistunu jumppasalista, ni energiat lähtee. 😀

Ohjauksiin lähdössä.. ;)

Ohjauksiin lähdössä.. 😉

Kuinka moni siellä ruudun toisella puolella on yksityisyrittäjä?
Kuinka moni teistä osaa rajata työajan ja vapaa-ajan? Mulle se ainakin on ihan pirun vaikeeta!!
Mulla on työsähköposti auki lähes 24/7.. Aina ensimmäisenä kun herään meen sen tsekkaamaan ja viimeiseksi ennen kuin nukahdan, niin katson vielä.
Jos jollain teistä on hyvää vinkkiä, niin kertokaa! 😀
Pitäiskö vaan yrittää rajata sähköposti-aika klo 8-16 välille?! En tiiä.
Tässä koneen ääressä tuntuu, että tökötän varmaan miljoona tuntia päivässä ja silti tulee näitä saamattomuus-oloja. :/

IMG_20131127_065443
Tänään aamulla keitin taas ihanat joulukaffet ja söin aamiaista. Mä rakastan makukahveja. Ja tää versio oli vielä kaiken lisäks luomua. Slurps!
Sitten suuntasin nokkani kohti Märskyä ja salitreenejä Inarin kanssa.
IMG_20131129_075028
Salilla oli selkä-hauis-treeni edessä.
Ensin ”lämmitettiin” kropat wall climbeilla. vatsoilla ja siltapunneruksilla.
DCIM100GOPRO 20131129_081439_7251 20131129_081439_11784 20131129_081439_22315
Salin puolella tein ylätaljaa, alataljaa, kulmasoutua, hauiksella ristikkäistaljaa ja kulmatangolla kääntöjä ja pitoja.
20131129_082450_7565 20131129_082450_9598 20131129_084202_14397 20131129_084202_28161 20131129_093759_106160 Sieppaa-001Ilmeet on taas aika kohillaan. 😀 Varsinkin tossa haukkaripidossa..

Tän jälkeen mä menin vielä combat-näytetunnille mukaan hyppimään ja potkimaan.
Olin muuten aika pihalla aluks, kun siitä on varmaan jotain 6-7 vuotta kun oon viimeks käyny combatissa. 😀 Mut hauskaa oli ja hyvä oli vetäjäkin! 😉

Näytetunti alkamassa..

Näytetunti alkamassa..


Muikistelijat! :D

Muikistelijat! 😀

Siinä sitä ois taas melkeinpä viikko paketissa.
Huomenna mulla on kyllä töitä vielä melkein koko päivä, mut sitten on tiedossa kiva ilta eräässä Scandic-hotellissa. 🙂 Hihii! Siitä kerron teille heti alkuviikosta lisää!
Ja sunnuntaina meillä on joulukorttipaja Inarin kanssa. Jeejee!! Rakastan joulua! <3 Melkeinpä tekis mieli leipoa parit piparit ja joulutortut pajaan, mutta taidanpa jättää ne herkut vielä vähän lähemmäksi joulua.

Puspus ja ihanaa viikonloppua! <3
IMG_20131128_141607

Reiskoja reiskoja..

Eilen aamulla tein asiakkaalleni niin hyvän jalkatreenin, että oli ihan jäätävä itsellenikin se tekemään. 😀
Tein myös toisen erikoisen hyvän treenin toiselle asiakkaalle, ulkotreenin kiipeilytelineissä ja mäkijuoksuja jne.. Sitäkin haluan mennä lähipäivinä testaamaan. 🙂

Juttelin yhden asiakkaani kanssa eilen siitä miten ajattelen, että mun on työssäni tärkeää olla koko ajan kiinnostunut esim. tutkimaan uusia ja erilaisia liikkeitä. Miten voi tehdä vatsoja, miten jalkoja, hartioita jne.. Oma liikepankki päässäni on aika laaja, mutta tehokkaiden uusien liikkeiden löytäminen on mielenkiintoista ja mielestäni pidän siinä yllä myös ammattitaitoani.
En vaan junttaa joka kerta asiakkaille samaa perusrutistusta suorille vatsalihaksille, vaan välillä on uusia liikkeitäkin.
Se on yksi syy miksi itekin lueskelen paljon treeniblogeja.

Treenaamaan! :)

Treenaamaan! 🙂

Oma jalkatreenini eilen kulki tähän tyyliin:

Hoplaa!

Hoplaa!

Ensin lämmittelin jalat ilman mitään lisäpainoja luistelukyykyllä ja liikkuvalla askelkyykyllä.

Ees..

Ees..


..ja taas.

..ja taas.

Luistelukyykyn tein tällä kertaa kädet maassa. Saa vielä paremmin tuntumaan, kun tekee ilman painoja.
DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO
Luistelukyykkyjen jälkeen siirryin TRX:lle ja tein pistoolikyykkyjä.
DCIM100GOPRO
Mä tykkään tehdä jaloille tosi paljon oman kehon painolla tai TRX:llä. Tai sitten pienillä lisäpainoilla.
Kun kerran jos toisenkin multa ollaan kysytty, että onko mun tarkoituksena kasvattaa reisilihaksia vielä entuudestaan, niin ei ole. Tämän vuoksi ilman painoja tehtävät pitkät sarjat onkin vain kiinteyttävää ja ylläpitävää treeniä.
Saan kyllä aina todella hyvin polttelemaan ja lihakset maitohapoille. Ja yleensä jalkapäivää seuraavana päivänä lihaksissa myös tuntuu.
Pakaroihin haluan koko ajan lisää muotoa, ne on onneksi sitä jo vähän saaneet, mutta työ jatkuu! 😉

DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPROVälissä vähän kehonhallintaa ja keskivartalotreeniä.
Ja sitten koira pissaa-liikkeitä. 😀

Polvi koukussa ylöspäin..

Polvi koukussa ylöspäin..


polvi suorana ylöspäin..

polvi suorana ylöspäin..


Ja sivupotkuilla.

Ja sivupotkuilla.

Sitten takaisin TRX:lle ja askelkyykkyjä siinä.
DCIM100GOPRO DCIM100GOPROSeuraavaksi menin salin puolella ja tein siellä takapotkuja taljassa, normikyykkyjä, lantion nostoja levytangon kanssa, sekä etureiskoja ja reiden loitontajia.

DCIM100GOPRO DCIM100GOPROSitten vielä takaisin katsomoon ja siellä askellusta boxille ja vatsoja loppuun.

DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO DCIM100GOPROTosi hyvä vatsaliike, ota lisäpaino rinnalle mukaan ja vie jalat ja yläkroppa ruttuun ja suorista. Ylävartaloa takakenoon ja jalat lähes maahan asti, mutta ei lattiaan.
Tee pienillä kierroilla, eli joka toinen suoristus toiseen ”kulmaan”.

DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO
Treenin jälkeen oli taas pikkupikku hiksa ja reidet pumpissa ja peppu kans! 😉
20131127_091903 20131127_092100 20131127_092217
Tämän jälkeen pidin ne mainitsemani ulkotreenit asiakkaalle ja menin kotiin syömään lounasta.
20131127_094717 IMG_20131127_094515Lounaaksi avocadoa, quinoaa, eri värisiä minitomaatteja, kurkkua ja kanaa.
20131127_120805
Ja nyt mä suunnistan ystäväni kanssa lounaalle! Namnam!! 🙂

Mitäs ootte muuten mieltä? Saako nykyään pipoa pitää sisällä kun se on ns. asuste?
IMG_20131128_101726