Hae
Monna Treenaa

Paljon videota ja treeniä!

Tämä postaus sisältää taas paljon treenivideota ja kuvia kahdesta eri treenistä! 🙂

Aloitetaanpa eilisestä. Mulla oli asiakkaita aamupäivä täys ja sitten iltapäivällä menin tekemään selkä-hauistreenin Märskyyn ennen päivän vikaa asiakasta. Aivan mielenvikasen hyvä treeni oli!! Mulla kului 611kcal pelkästään selkää ja habaa tehden!! Uujea! 😉
Eilistä outfittiä ja jee ku voi pitää jo arskoja! Kevät tulee!! 🙂

Salilla alataljaa lapiotangolla ja pienellä kahvalla. Plus ylätäljaa. Haukkarille ristikkäistaljaa ja köydellä taljassa plus kulmasoudut. Ja sitten otin käsipainot mukaani ja menin katsomoon tekemään supereita seinää vasten. Porukka varmaan katto, että mikä h*lvetin kaistapää tuolla nurkassa seinää vasten puuhailee.. 😀 Haha! Mutta tää on ehkä kaikkien aikojen paras hauis-liike!! Kiitos vaan Heidi-muru vinkistä! 😉

Sellanen polte hauiksiin, että ei ikinä!! Tossa siis on tarkoituksena se, että kun ei pysty yhtään auttamaan kropalla liikettä. Eli ei tuu mitään  turhia ”heijareita” (toi sana on jotenkin pervo..), vaan haukat tekee vaan työtä. Superin ensimmäinen liike normi vuorotoistot ja toka liike vasarakääntö yht’aikaisesti.
Ja superien jälkeen olo oli tällanen. Aaaa!! Ei ees pystyny seisoo! 😀

Aamiaiseksi kahvia ja smoothie 🙂
Tänään aamulla pärähti kello soimaan 05.20! KÄÄK!! Päivän ensimmäinen asiakas odotteli Märskyssä puol seiska. Asiakkaalle treenien jälkeen Inarin kanssa tehtiin taas jalkatreeni yhdessä. Lämmiteltiin ensin vähän Scooterin tahtiin askelkyykkykävelyillä. Sai muuten aikas kivat maitohapot etureisiin jo tuo lämmittely!! Suosittelen kokeilemaan reippaassa tahdissa liikkuvaa askelkyykkyä!! 😉

Askelkyykkyjen jälkeen tehtiin erilaisia potkusarjoja. Ja tässäpä niitä edestä ja takaa. Niin ja alussa Inarin combat-muuvseja! ;D

Sitten pistoolikyykkyjä ja syviä takakyykkyjä TRX:llä. Oi että kun tekee kutaa. Pistooleissa huomaa tästä videosta, että mulla on toinen jalka vahvempi, koska pistoolit menee syvemmälle toisella jalalla.

Sitten ihan peruskyykkyä salilla. On muuten jotenkin ihana tehdä tota ”normikyykkyä”, mä tosi usein teen jalkaprässiä ton tilalla ja tolla saa kyllä vaan jotenkin niin paljon paremmin tuntumaan joka puolella reittä. Videon loppuvaiheessa huomaa, kuinka vikassa nostossa taas käytän toista jalkaa enemmän ylöstuonnissa kun toinen on jo ihan loppu.
Sitten vielä askelkyykyt vuorojaloin taakse astuen ja iiiisot painot käsissä. Näitä ois jaksanut jalkojen puolesta tehdä enemmänkin, mutta käsissä puristusvoima ei meinannut riittää.
Jumaleissön kun oli taas hyvä treeni! Nyt on takana kaks ihan huippuhyvää salitreeniä ja mieli on pirtee ku peipposella! 😀 Ihana fiilis!!
Palkkarit napaan ja jes!
Nyt pari tuntia töitä koneella ja uusien jumppaohjausten suunnittelua. Ja sitten illalla vielä kolme jumppaohjausta. Jabadabaduu! Loppuun vielä pari ruokakuvaa tältä ja eiliseltä päivältä.

 Avocadosalaattia

 Uunikasviksia ja lohta
 Yöprotskut (maitorahka, maitoproteiinia Gourmet Pron muodossa, mustikoita ja banaani)
 Ihania torstaitörinöitä sinne!!
Hei, kertokaas muuten onko teillä kokemuksia soijaproteiinista tai hamppuproteiinista?
Moro! 🙂

Uusia ärsykkeitä

Mä lopetan jalkojen treenaamisen! (kiukkupolku maahan) Mä en enää halua yhtään kommenttia reisistäni. ;D Haha. No ei siis kiitos taas eilisistä reisikommenteista, mä raukka yritän jotain ojentajaa pullistella ja mahaa näyttää… Mut kukaan ei huomannu niitä.. yhyyyyy!!!! ;D 😀 Hahaha!
No vitsivitsi. Oon taas ihan ällikällä lyöty eilisistä kommenteista, vaikken todella mitään sellaisia kommentteja odottanut.
 Tänään aamulla
Mä meen tänään salille vasta illansuussa, niin mulla ei oo nyt mitään treenipäivitettävää. Joten kirjoittelenpa teille vähän treenaamistavoista.
Mun ystäväni (urheiluhieroja koulutukseltaan) kysyi multa viikonloppuna, että aloitanko aina samalla kädellä liikkeet, jotka tehdään molemmille puolille erikseen. Eka vastasin, että en mä usko.. Mutta tarkemmin ajateltuani tajusin, että taidanpa aloittaa aina oikealla kädellä.
On se sitten hauiskääntö, yhden käden kulmasoutu tai mikä tahansa tällainen liike, jossa molemmat puolet tehdään erikseen.
Ystäväni kertoi lukeneensa jostain, että kun aina aloittaa samalla puolella ensin, se puoli vahvistuu enemmän vaikka toistomäärät olisivat aina samanlaiset. Tämä saattaa olla jollekin teistä ihan tuttuahuttua, mutta mä en asiaa oo sen kummemmin ajatellut ja nyt siihen tulee muutos.
Olkapäät on vihdoin saanut vähän muotoa! Jipii!!
Muutenkin on ihan ehdottoman hyödyllistä ja ns. pakollistakin muuttaa treenitapoja välillä, että kehittyy. Nyt mulla on monissa salitreeneissä mukana supersarjat. Saa vähän erilaista ärsykettä lihaksiin. Tätä ennen tein tosi paljon pyramiditsarjoja. Eli aina ei tosiaan kannata juntata 3 x 15 kaikki mahdolliset liikkeet läpi ja samoilla painoilla vuodesta toiseen. Silloin ei kehity. Lihas tottuu helposti johonkin ja kehitys lakkaa kuin seinään jos se ei saa välillä erilaisia ärsykkeitä.
Mä yritin tänään aamulla taas jotain pullistella kameralle, mutta siis mähän en osaa tota hommaa. Sitä paitsi rakennekynnet käsissä nyrkin puristaminen tiukkaan pakettiin, että hauis jotenkin ees vähän sieltä näkyis, on muuten inhottavan tuntuista. 😀
Tällainen pikapostaus tällä kertaa. Nyt mä kipasen suihkuun ja vedän pienen välipalan ja lähden vetämään asiakkaalleni kunnon treenin.
TÄÄLTÄ mieheni blogista muuten tarjouskoodi nyt myös miesten treenivaatteille sunnuntaihin asti!! Kandee tsekata! 😉
Keväistä keskiviikkoa vaan itse kullekin! 😉