Hae
Monna Pursiainen

Kulmakarvoja ja treenivideota!

Kuten ehkä muutama teistä tietää, anonyymit mielensäpahoittajat ovat pahoittaneet mielensä mun kulmakarvoistani. Useasti. Niinpä…

Kun sain kutsun Lumenen Pop-up-kulmabaarin avajaisiin, tiesin että sinne mun on mentävä. 😀
Olishan siellä paikalla ammattilaiset kertomassa kulmakarvoista. Niistä vauva.fi-palstan maanvaivoista pirulauta.

Kulmabaarin avajaisissa kulmakarvojen trendeistä oli kertomassa Lumenen edustajien lisäksi myös asiakkaani, ihana meikkaaja-kampaaja-kauneustuottaja Mariela Sarkima , jonka upeaa muutosta ja kehitystä ja meidän yhteisiä treenejä voitte seurata hänen blogistaan.

10426286_10152476166758292_6169402313898605918_n-001

Kulmat on nyt siis kuuminta hottia. Pop-up-kulmabaarissa pääsee stailaamaan veloituksetta kulmakarvat ja tutustumaan samalla Lumenen uusiin kulmatuotteisiin.
Kulmabaari on Basso-radion tiloissa, Uninoninkatu 25:ssa.
Ja on avoinna 23.–27.9. ja 29.9.–3.10. klo 13–19.
20140922_165121

20140922_172110 20140922_174528 20140922_173603 20140922_165443
Mä sain myös tilaisuuden istua tuoliin, jossa mun kulmat stailattiin.
Nyt muotia kulmissa on näyttävyys.
Eli ne saa olla paksut ja ne saa olla tummat.
20140922_171046 IMG_20140922_175537Sain sieltä matkaan mukaan myös erinäisiä kulmakarvojen muotoilutuotteita. Joten nyt mä osaan sitten vihdoin ja viimein kolmenkymmenen vuoden jälkeen tehdä itselleni siedettävät kulmakarvat… 😀 Buahahahaa…
Vaikka varmasti nämäkään ei kaikkia miellytä. Mutta hei sou not! Mua ne miellyttää, ni vetelen niillä.
Ja arvaan jo nyt, että mun kulmat on tästä eteenpäin jonkin aikaa vielä tarkemmassa kulmakarvapoliisien syynissä. 😀 😀 En kestä!! Oikeesti! 😀

20140922_205759

Tänään käytiin Inarin kanssa tekemässä ihana aamutreeni. Ja otettiin uus haasteliikekin. Ja hitto vieköön, me osattiin se! 🙂 Vuorotellen oltiin alla, siitä ylös vatsalihasten voimalla. Yläpuolella oleva taasen joutuu pitämään painopisteen käsillä ja hartiolla, sekä vatsoja käyttäen mennä ylös käsien varaan.

Nyt mä lähden taas Märskyyn vetämään ilta-asiakkaille treenejä.
Ajatellaanpas jooko niin, että jokaisella on omat kulmakarvat. Yks tykkää kapeista, toinen paksummista. Yks vähän vaaleemmista ja toinen tummista.. 😉
puspus ja kivaa illan jatkoa! <3

Hei tässä mä oon mun kulmien kaa! Oujee! ;)

Hei tässä mä oon mun kulmien kaa! Oujee! 😉

Suklaata ♥ Omnomnom!

Tiiättekö mikä mun mielestä on parasta?
Keskitien kulkeminen! 🙂

IMG_0850
Ei se, että 100% ajasta tekee kaiken oppikirjojen mukaan. Vaan se, että 85% menee kunnolla ja 15% vähän löysemmillä ranteilla. 😉 Se on mun keskitie.

Jos elää pitkään tiukkojen sääntöjen mukaan, on repsahdus johokin suuntaan riskialttiimpaa.
Näin siis ainakin omalla kohdallani. Kaikkiinhan tämä ei päde.
Jos mä pidätän itseltäni oikeuden suklaaseen esim. kerran viikossa, niin aivan varmasti tekee joka päivä mieli suklaata. Ja joka viikko. Koko ajan.
Mutta jos mä en tee varsinaisesti mitään tiukkoja sääntöjä itselleni, huomaan syöväni terveellisesti ja herkuttelu on vain niin pieni osa kokonaisuutta ettei se vaikuta. Mihinkään.

Mikä sitten on sitä herkkua? Mulle herkkua on moni asia. En lue herkuksi pelkästään Filmtownin irttareita. 😀 (vaikka nekin mun mielestä on erittäin hyviä aina välillä)
Mun mielestä yks parhaista herkuista on raakasuklaa tai raakakakku.
Varsinkin kun ne tekee itse, tietää mitä ne sisältää, on ne terveellisiä herkkuja.

No voiko terveellinen herkku sitten oikeasti olla hyvää?
Mun mielestä voi!
Mä oon iloinen siitä, että nykyään kun mun tekee mieli makeeta mä katson ensin kaapista onko siellä aineksia suklaan tekemiseen. Yleensä on.
Jos teen raakasuklaalevyn tai raakasuklaakonvehteja, ne menee meiän perheessä aika nopeesti. Mutta niiden syömisestä ei tule pahaolo.

IMG_20140912_140520Me tehtiin viime viikolla suklaalevyllinen raakasukaata. Ja aika nopeasti oli levy mun ja Tuukan masuissa. 😉
Mutta se siinä oli erona vaikkapa Fazerin sinisen mättämiseen oli nimenomaan se olo sen jälkeen.
Kun raakasuklaa ei sisällä valkoista sokeria, lisäaineita, e-koodeja tai muutakaan elimistölle huonoa raaka-ainetta, niin mulla ainakin on hyvä olo myös herkuttelun jälkeen.

Tässä eräs suklaaresepti mitä me käytetään kotona paljon. (aina hiukan muokaten)
– 80g kaakaovoi
– 2 rkl raakakaakaojauhe
– 1 tl lucuma
– 1 tl maca
– 2 tl toco
– 1 tl hunajaa
– ripaus suolaa

Tämä pelkästään on jo tosi hyvää. Välillä lurautetaan sekaan kookoskermaa, välillä rusinoita, välillä mulpereita, kookoshiutaleita jnejne..

IMG_20140923_100445

Ja arvatkaapas mitä? 🙂
Än yy tee NYT alkaa GreenStreetin verkkokaupassa teille mun lukijoille alennuspäivät!!
Syyskuun loppuun asti koodilla monna, saatte -20% KAIKISTA verkkokaupan tuotteista!
Mukaanlukien siis myös workshopit!! <3
BTW suklaalevyjen tekoon meillä on käytössä tämä muotti ja konvehtien tekoon tämä muotti.
GreenStreet-Facebook-white-e1381082664683
Noi workshopit on ihan älyttömän kivoja tapahtumia!! Me oltiin Tuukan ja Annan kanssa muutama viikko sitten raakakakku-workshopissa. Siitä tunnelmia voitte lukea täältä.
GreenStreet on myös mukana meiän Treenipäivässä suklaaworkshopin tiimoilta!!
Treenipäivään on muuten vielä muutama paikka jäljellä! Lisää siitä voitte lukea täältä.

Nauttikaahan siis välillä keskitiestä ja varsinkin herkullisesta raakasuklaasta!
Mutta muistakaa, että raakasuklaakin sisältää energiaa.. Se ei ole mikään laihdutustuote mitä voi mättää kaksin käsin joka päivä.
Mutta jos joskus herkkuhammasta kolottaa, niin 100% suosittelen raakasuklaan valmistamista Filkkarin irttishyllyille lähtemisen sijaan! 😉

pus <3
IMG_20140922_181401