Långvik – #qualitytime
Odotin viikonloppua suuresti.
Oltiin varattu mulle ja Tuukalle yö Långvikista.
Långvik sijaitsee Kirkkonummella, ihan pienen matkan päässä Helsingistä.

Odotettiin siis molemmat tosi paljon, että päästään hetkeksi hengähtämään ja olemaan ihan vaan potslojoo hetken.
Meillä oli merinäköalallinen huone. 🙂



Saavuttiin Långvikiin jo hyvissä ajoin, että on oikeasti aikaa olla.
Kun ajettiin pihaan, mulle tuli heti tunne että täällä oon ollut aiemminkin.
Långvik oli aikoinaan KOP:n, eli Kansallis-Osake-pankin koulutus- ja kurssipaikka, Tanskarla.
Äitini oli aikoinaan KOP:ssa töissä, joten lapsuudessa olen tuolla käynyt. 🙂
Långvik on ihan meren rannalla ja luonnon keskellä. Siellä oli ihanan hiljaista ja rauhallista.
Vietiin laukut huoneeseen ja lähdettiin katselemaan miltä rannassa näyttää.

Ihana syksyinen ilma, aurinko paistoi ja oli tosi raikas ilma. Istuttiin laiturilla hetki ja haisteltiin vaan ilmaa ja kateltiin maisemaa. Niin ja otettiin pari kuvaa.. 😉
Sitten mentiin huoneeseen makoilemaan ja lukemaan lehtiä.
Tässä vaiheessa erityismaininta sängyistä. Oli aivan super pehmeät ja ihanat!!
Tuukka jäi makoilemaan huoneeseen pehmeään sänkyyn ja mä pistin kylpytakin ja tossut jalkaan ja lähdin varaamaani kokovartalohoitoon: Sacred nature face & body – kokovartalokuorinnalla.

Hoito oli aivan super ihana!! Hoito kesti 75min ja olin koko hoidon ajan unen rajamailla. Aina hetkeksi torkahdin ja sitten taas heräsin ihanaan tunteeseen kun hoitaja hieroi lämmintä voidetta ihooni.
Ensin hoitaja kuori koko vartaloni, sen jälkeen kävin suihkussa huuhtomassa kuorinta-aineen pois. Sitten tuli pari erilaista voidetta ja hieronta.
Hoitohuoneessa oli ihana tunnelma, rauhallista, hämärää, tuoksui hyvältä ja rentouttava musiikki soi taustalla hiljaa.
Hoidon jälkeen sain mukaani paketin, jossa oli hoidon aikana käytetyt aineet. Joten voin tehdä hoidon itselleni joku kerta kotona.
Minut ohjaattiin huoneeseen, jossa oli tarjolla teetä, vettä ja mehua. Myös siellä oli rauhallista ja soi rentouttava musiikki taustalla.
Istuin siinä laverilla teemuki kädessäni ja tuijottelin merelle. 🙂
Aivan super rentoutunut olo.
Aamulla me herättiin jo puoli kasin maissa. Ilman herätyskelloa.
Taidettiin nukahtaakin joskus kymmenen maissa jo. Uni ja lepo tuli siis tarpeeseen.
Aamupala alkoi klo 8, mutta päätettiin lähteä katselemaan hotellia vielä vähän ennen aamupalaa.


Ennen kahdeksaa ei montaa ihmistä käytävillä näkynyt, edelleen siis ihanan rauhallinen fiilis säilyi.
Sitten päästiinkin aamiaisen kimppuun. 🙂
Aamupala oli todella runsas ja kattava. Hyvä kun lautanen riitti, että kaikki mitä teki mieli maistaa mahtui. 😉
Mahat täynnä mentiin huoneeseen hetkeksi ja sitten salille tekemään treeni.

Ennen kun lähdettiin kotia kohti, käytiin vielä tutustumassa SPA-osastoon.

Kokonaisuudessaan ihana miniloma ja breikki arjesta. <3
Nyt on taas energiaa työntäyteisiin päiviin.
Kiitos Långvik!
Yhteistyössä: Långvik | Congress Wellness Hotel
Vahva.
Kuten eilen teille kirjoitin, on mulla juuri menossa tietynlainen muutosvaihe elämässä.
Kaksi tärkeää ja mulle aika isoakin asiaa on muuttumassa.

Mä aloitin oman elämän inventaarion muutama viikko sitten. Ja nyt voin sanoa, että en ois voinu parempaan juttuun lähteä mukaan. ♡
Haastetta tehdessä joka viikko käydään eri aihealueita läpi; ihmissuhteita, työasioita, ravintoa, fyysistä hyvinvointia, suhdetta omaan itseensä.
Joka viikko oon saanut pohtia asioita omassa käytöksessäni ja toimintatavoissani. Pohtia myös omia ajatuksia ja fiiliksiä asioista, mitä mä oikeasti tunnen.
Mitkä asiat vie multa turhaan energiaa ja mistä asioista saan energiaa?
Mä oon hiffannut monia asioita. Oon ymmärtänyt miettiä juttuja ihan eri tasolta.
Pikkuhiljaa oon huomannut, että nää ajatukset ja pohdinnat on vaikuttanut myös konkreettisesti mun käytökseen ja oloon.
Mulla on rauhallisempi olo. Tyynempi mieli. Parempi itsetunto.
Yhtäkkiä huomaan, että mun sanotaan olevan vahva. Se tuntuu hyvältä.
Mä muistan kuinka mua on pidetty aina herkkänä ja heiveröisenä, henkisesti. Haavoittuvana perhosena. Nyt mä olen kuitenkin oppinut kantamaan omat siipeni ja tekemään isojakin ratkaisuja ja päätöksiä.
Se tuntuu älyttömän hyvältä.
Mulla on vahva olo.
Musta tuntuu, että oon kasvanut pari senttiä henkistä pituutta.
” Jokainen päätös on kuitenkin yksi sinun askeleesi, eikä kukaan kulje tietä puolestasi.
Tee siis polkusi, juuri sinun tanssiaskeleistasi. ♥♡♥ ”
Näin kauniisti kirjoitti eräs lukija. Ihanasti sanottu. Olen täysin samaa mieltä. Tätä lausetta voisi jokainen käyttää omassa elämässään. 🙂
Oman elämän inventaario alkaa taas marraskuussa. Suosittelen oikeasti siihen mukaan lähtemistä!!

Vahvaan ja hyvään oloon liittyy mulle myös itsestä huolehtiminen fyysisesti.
Eikä pelkästään se, että punttaan salilla. Vaan myös muu hyvinvointi ja hemmottelu sillä saralla on tärkeää.
Ja ihanaa.
Kävin kesäkuussa puolentoistatunnin pituisessa kokovartalohoidossa. Se oli ihan taivaallista ja nyt syksyn pimetessä aion mennä taas uudestaan.
Jenni halusi tarjota teille mun lukijoille lokakuun loppuun asti yhden ihanan hoidon halvemmalla.
Intialainen ylävartalohoito 60min. 55€ (norm.65€, hinnat sis.alv. 24%)
Hoidossa hierotaan selkä,niska,hartiat sekä kädet öljyllä.
Lopuksi pää- ja kasvohieronta ilman öljyä.
-> Varausta tehdessä käyttäkää koodia: monnatreenaa
Lisätietoja hoidoista ja hinnasto löytyy täältä: http://www.akuvire.com/35

Pitäkää huolta itsestänne!! Niin henkisesti kuin fyysisestikin! ♡
Mikään ei oo tärkeämpää! Jos et itse voi hyvin, et jaksa myöskään huolehtia muista.


8