Yläkropan treeniä, pientä tavoitetta ja pientä toivettakin! ;)
Eilen käytiin ystäväni Saran kanssa pitkästä aikaa yhdessä salilla.
Nyt sovittiin, että tästä tulee jokaviikkoinen rutiini. Sovittiin myös kaks yhteistä tavoitetta..
Uskaltaakohan niitä mainita täällä? 😉
No uskaltaa tottakai!! 😀
Tavoite nro 1: Yksi puhdas yhden käden punnerrus jouluun mennessä (tää on ollut mulla joskus aiemminkin tavoitteena, mutta en tehnyt silloin mitään tavoitteen onnistumisen eteen).
Tuossa kuvassa yllä on lähtötilanne. Eli onnistuu kyllä, mutta jalka hyvin pitkällä sivulla.
Tavoite nro 2: Viisi puhdasta leuanvetoa jouluun mennessä.
Lähtötilanne on nolla puhdasta leuanvetoa. 😀 Haha!
No näin on näppylät! Ja teen perskeles kaikkeni, että onnistun. Toi leuanveto varsinkin on mulle ollut aina oikein sellanen kauhu ja akilleen kantapää. Mutta nyt oon päättänyt, että onnistun.
Eilen treenattiin selkää ja käsiä. Ja leuanvetotreenit alkoi myös. Sara saa kertoa itse sitten omasta tavoitteestaan, mutta mä asetin itselleni noi määrät.
Eilen treenasin leukoja kumpparilla ja Saran avustuksella. Hyvin tuntuu selässä nyt. 😉 Ja kyllä se tekniikka sieltä alkaa pikkuhiljaa muokkautumaan esiin.
Leukojen lisäksi ylätaljaa ja sen sellaista. 😀

Selän lisäksi tehtiin hauiksia ja ojentajia.
Ojentajille tehtiin kickback ja hindupunnerrus. Haukkarille käsipainoilla ja mutkatangolla pumppauksia.
Kyllä oli taas osuva treeni! Kiitos rakas Sara! <3 Ens viikolla uusiks!
Treenin jälkeen käytiin toki vähän vielä pullistelemassa, temppuilemassa ja ottamassa kaverikuvia, kuten meiän tyyliin kuuluu. 😉

Sitten taas vähän infoa!!
23.elokuuta lauantaina pidän taas InBody-mittaustapahtuma. Blogin facebook-sivuilta pääset tapahtumaan ilmoittautumaan! 🙂 Vielä mahtuu mukaan! TÄSTÄ sivulle!

Loppuun mulla on teille vielä pieni toive:
Nyt äänestetään nimittäin ensimmäistä kertaa kategoriassa, jossa myös Monna treenaa-blogi voisi olla ehdolla. 😉
Suomen innostavimmille treeni- ja hyvinvointiblogeille annetaan nyt oma palkinto:
Sport & Wellness Blog Awards 2014
Treenaamiseen ja hyvään oloon keskittyneet blogit kasvattavat jatkuvasti osuuttaan Suomen luetuimpien blogien joukossa.
Lokakuussa iLoveMe-messuilla palkitaan ensimmäistä kertaa ansioitueimmat treeni- ja hyvinvointiblogit Sport& Wellness Blog Awardseilla!! 🙂
Nöyrä toive olisi siis teille, jotka pidätte mun blogiani ehkä jompaan kumpaan kategoriaan soveltuvana ja palkinnon arvoisena, käykää äänestämässä: TÄSTÄ LINKISTÄ!
Kaikkien äänestäneiden kesken arvotaan 3 kpl Silja Linen Tukholman risteilyjä! 🙂
Isosti kiittäen,
Monna <3
Aikuisen naisen hiukset ja napapaita kolmevitosella?
Moi!
Nyt mulla on teille painavaa asiaa.
Tiedän, että tästä on olemassa paljon mielipiteitä ja varmasti kärkkäitäkin.
Haluanpa kertoa omanikin.
Kolme juttua kolmen päivän sisällä sai aikaan sen, että halusin tästä kirjoittaa ja kuulla myös teidän mielipiteitä.
1. Tänään mulle sanottiin näin: ”vitsit sulla ihanat uudet hiukset, tuollaiset aikuisen naisen hiukset”.
2. Eilen eräs ystäväni oli saanut kommenttia tyyliin näin: ”kun olet jo reilu kolmekymppinen, kannattaisi pitää paitaa päällä kuvissa” (tällä ystävälläni on huikea sixpack!!)
3. Toissapäivänä kuulin, kuinka eräälle toiselle ystävälleni oli kerrottu tällä tyylillä: ”eiköhän toi oo vähän liian lyhyt hame sun ikäisellesi”
Mä oon sitä mieltä, että ei oo olemassa aikuisen naisen hiuksia tai sääntöä kuka voi olla ilman paitaa treenikuvissa, tai kuka voi käyttää minkäkin pituista hametta.
Mä oon sitä mieltä, että jokainen kulkekoon ja pukeutukoon omalla hienolla tyylillään.
Mä oon sitä mieltä, että jos on itse tyytyväinen siihen asuun mikä päällä on, sen pitää riittää.
Mä oon sitä mieltä, että kenenkään naisen, ei 15-veen tai 65-veen kannata kulkea sellaisessa hameessa tai shortseissa, että perse vilkkuu. (mun ystävälläni tällaisesta ei ollut tietoakaan, mekon alta näkyi vain kauniit jalat, ei perseestä vilaustakaan)
Mä oon sitä mieltä, että lyhyet hiukset on niin nuorten kuin vanhempienkin styleä.
Mitä mieltä SÄ oot?


27