Someton aamutunti, aamuaerobinen ja alekoodi tanssiin!
Mä otin tällä viikolla käyttöön somettoman ja koneettoman aamun ekan tunnin.
Mulla on ollut jo hetken aikaa sellanen olo, että haluan karsia asioita elämästäni. Pitää kiinni niistä hyvistä asioista, mutta päästää irti joistain asioista.

Oon jutellut muutamien ystävieni kanssa siitä, että jos tuntee, kokee, näkee, kuulee, haistaa, maistaa, rakastaa, tykkää, ei tykkää, jnejne kovin paljon monista asioista, se voi ennen pitkää väsyttää. Jotkut ihmiset on sellaisia, etteivät näe niin paljon asioita kuin toiset. Eivät vaan kiinnitä huomiota. Se ei ole huono asia.
Mutta itse olen sellainen, että näen ja koen todella paljon. Niinkuin eräs ystäväni sanoi, olen aistikas. 😀 Aistirikas. Jos päivän aikana on paljon asioita ja kokemuksia, joissa aistit on tosi valppaina, se väsyttää.
En tiedä osaanko selittää tätä kovin hyvin. 🙂
Mutta joka tapauksessa oon ruvennut kaipaamaan pelkkää olemista. Sitä ettei ihan koko ajan ole jokin ärsyke olemassa, jotain mitä pitää kokea.
Esim. näen ystäväni mieluummin kahvikupin äärellä kuin kokeilemassa samalla jotain uutta ja villiä ja extremeä lajia. Voin keskittyä vain ystävääni, eikä mun tarvi samalla kokea ja olla aistit valppaina.

Tähän samaan pelkkään olemiseen ja ajatusten rauhoittamiseen keskittyen oon päättänyt ottaa joka aamu tunnin vain aikaa olla. Tämä voi olla jollekin ihan normiarkea, mutta mulle se ei ole ollut sitä.
Mä oon sängystä noustuani (ellen jopa jo sängyssä) katsonut ekan kerran instagramin, facebookin ja työmeilin.
Nyt jätän kännykän yöpöydälle, enkä avaa tietokonetta. Keitän kahvit, teen aamupalaa, katson aamu-tv:tä ja aikaa on jäänyt jopa siivoamiselle. 😉
Tällaisen rauhallisen aamutunnin jälkeen on ihan erilainen fiilis lähteä päivään.
Eilen ja tänään oon aloittanut somettoman tunnin jälkeen aamuni vielä aamuaerobisella.
Eilen kävin juoksulenkillä ja tänään äidin kanssa vesijuoksulenkillä. 🙂
Mulla on olo kuin uudestisyntyneellä! 😀
Aamuaerobisen jälkeen energiaa on koko kropassa ihan jumalattomasti ja someton tunti tuo ihanan rauhan.
Suosittelen tätä settiä kyllä ihan jokaiselle! <3
Hei sitte mulla olis teille yks kiva tarjousjuttu!! 🙂
Jotta kokeminen ja aistiminen ei ihan kokonaan jäis mun elämästä 😉 niin oon aloittamassa Dancehall reggaen syyskuussa EtnoFitneksellä.
Siellä on tähän teemaan rakennettu teemapäivä 30.elokuuta lauantaina.
Itse en pääse tuolloin mukaan, mutta teillä mun lukijoillani olis mahdollisuus mennä kokeilemaan Dancehallia vähän halvemmalla kuin muilla! 😉

Normaalihinta per tunti teemapäivässä on 25€ / 1,5h.
Mutta teille mun blogini lukijoille hinta on 15€ / 1,5h!! 🙂 Huikea tarjous!
Tunneille pitää ilmoittautua sähköpostitse info@etnofitness.com ja mainita, että on mun blogin lukija.
Aloittelijoille sopivia tunteja on
– Dancehall Queen Style (alkeet) klo 10.30-12.00
– Dancehall Moves (avoin taso) klo 12.15-13.45
Ei muuta kun ilmoittautumaan! EtnoFitness on tosi kiva tanssistudio!! Sinne vaan! 🙂 Siellä mäkin sit pyörin syyskuusta lähtien kerran viikossa. 🙂
Nyt lähden töihin ja toivottelen teille ihanaa päivän jatkoa!
puspus <3

Stailauspäivä Z.i.p. Jeans:lla ja lahjakortin arvonta!
Lauantaina mä sain kunnian olla mukana Lahden kauppakeskus Karisman Back to school-päivässä. Halosen Z.i.p. Jeans-osasto oli kutsunut mut heille stailaamaan kolmeksi tunniksi.

Lauantaina aamusta mä sitten pistin hiukseni ojennukseen ja vähän eyelineriä silmiin ja lähdin kohti Lahtea.
Mä sain matkaseuraa mun äidistä. 🙂 <3 Ihan paras juttu!!

Matkalla Lahteen mua vähän jännitti. 😀 Tuntui ihan oudolta mennä tuollaiseen tapahtumaan ja olla siellä jonkinlaisena ”vetonaulana”.
Äiti sai mua onneks rauhoteltua ja Karismaan tullessa käytävillä kaikuikin jo äänimainokset: ”Tänään toisen kerroksen Z.i.p. Jeans-liikkeessä Monna treenaa-blogin Monna stailaamassa klo 12-15.” 😀
Ja liikkeeseen sisääntullessa näin pieniä pöytäständejä (hintakylttejä), joihin oli tuo samainen mainos laitettu esiin jo alkuviikosta.

Liikkeessä mut vastaanotti ihana Maiju, joka toimii Lahden Halosen ja Z.i.p. Jeansin somistajana.
Maiju kertoi mulle mitä päivän aikana on ohjelmassa ja esitteli mulle paikat.
Sitten mun oli aika valita itselleni vaatteet päiväksi, stailta siis itseni ensin.
Otin pukukoppiin muutaman eri asusetin ja päädyin loppujen lopuksi tähän yhdistelmään:

Kun olin stailannut itseni oli aika stailata kaksi mallinukkea.
Oli tosi hauska päästä somistamaan. Mä oon joskus vuosia sitten toiminut somistajana Bestsellerin Only-liikkeessä, itse asiassa parissa eri liikkeessä. Ja oli hauskaa taas päästä ”leikkimään nukeilla”. 😀 Jostain selkärangasta ne otteet muistu mieleen, miten nostetaan kädet irti, irrotetaan torso jaloista jnejne.
Kaksi settiä nukeille löytyi hetken liikettä kierrettyäni.
Toisesta nukesta tuli vähän enemmän ”mun näköinen” ja toisesta muuten vaan makee. 😀 Haha!

Kuumaa puuhaa tuo nukkien pukeminen ja riisuminen. 😉
Mutta siinä hetken ähellettyäni sain nuket valmiiksi. Ja tässä tulos:

Kun nuket oli valmiina lähdettiin käymään lounaalla Maijun kanssa.
Alakerran ravintola Lauantai toimi ruokapaikkana ja siellä syötiin isot salaatit. 🙂

Lounaan jälkeen tultiin takaisin myymälään ja pari tuntia vielä pyörin siellä.
Mitään suuren suurta yleisöryntäystä ja kiljuvia fanijoukkoja ei läsnäoloni aikaansaanut, mutta muutamat ihanat tytöt mua kävi moikkaamassa. <3
Kiitos teille jokaiselle, jotka tulitte sanomaan moi ja juttelemaan!!!
KIITOS oikeasti paljon!! Se merkitsi mulle ihan hurjasti! <3 <3
Kiitos myös teille muutamalle, jotka kävitte supattelemassa ja hihittämässä, mutta ette rohjenneet moikkaamaan! 😉
Huippukiva päivä oli ja iso kiitos myös Maijulle!! Teit päivästä todella mukavan! 🙂
Nyt mulla olisi sitten vielä ilo kertoa, että stailaamieni nukkien välillä alkaa kilpailu!!
Äänestä kumpi nukeista on sun mielestä parempi, enemmän sun makuusi, tyylikkäämpi jne..
Ja olet mukana 50€ lahjakortin arvonnassa!!
Lahjakortti tulee olemaan voimassa kaikissa Suomen Z.i.p. Jeans-liikkeissä.
Ja tässä nuket:
Kilpailu alkaa NYT ja on voimassa aina sunnuntaihin 17.8 asti!
Osallistu kilpailuun kommentoimalla tähän postaukseen, kumpi nukeista sinun mielestäsi ansaitsisi voiton stailauksellaan! 🙂
Kiitos vielä Z.i.p. Jeans, Kauppakeskus Karisma ja ihanat ihmiset! 🙂
Onnea kaikille arvontaan!
<3
Monna



12


