Sitruunainen acai-marjasuklaa!
Lyhyestä virsi kaunis ja erittäin maistuva! 😉
Tänään aion julkaista kaksi postausta. Toinen on tämä suussasulavan raakasuklaan resepti ja toinen jotain muuta…

Tässä ainekset:
* 2,5 rkl kaakaovoi
* 1 rkl kookosöljy
* 1rkl maca
* 1 rkl lucuma
* 2 tl sitruunamehu
* 3 rkl kaakaojauhe
* 1 tl kalaharin suola
* 2 tl acai-marjajauhe
Kaikki muut raaka-aineet saat CocoVi:lta paitsi tuoreen sitruunan! 😉
TÄÄLTÄ pääset CocoVi:n sivuille!
Ohje:
* Sulata kaakaovoi sekä kookosöljy kuumassa vesihauteessa. Laita lavuaariin tulppa kiinni ja lavuaariin niin kuuma vettä kun hanasta tulee. Laita kippo vesihauteeseen, jossa kaakaovoi sekä kookosöljy on. Anna sulaa hetki ja sekoita.
* Lisää sulaneeseen massaan kaikki muu. Sekoita kunnolla.
* Kaada seos jääpalamuotteihin ja muotti pakkaseen reiluksi tunniksi.
AVOT! Valmista ja ihan älyttömän hyvää!! <3 <3 <3

Kertokaa mulle mitä te pistätte raakasuklaan sekaan? Kaipaan uusia ideoita! 🙂
puspus ja olkaahan kuulolla… 😉
<3 Monna
Jalkatreeniä ja Oman elämän inventaarioon ilmoittautumista!!
Eilen meillä oli Saran kanssa taas meiän perjantaitreenit.
Tällä kertaa vuorossa oli jalat.
Painotettiin enempi pepun puolelle, mutta kyllä ne etureiskatkin sai koettelua. 😉
Alkulämpän jälkeen siirryttiin tekemään hack-laitteeseen kyykkyä väärinpäin.
Toi on tosi hyvä liike ja kun vie kyykyn tarpeeks syvälle, saa sen tuntumaan aikas kivasti bärsiissä.

Siitä siirrytiin jalkaprässiin, jossa tehtiin yhden jalan prässiä, vinossa. 😀 Kiitos vaan Anna, sun ansiosta tämäkin liike on tullut tutuksi! 😉
Tän liikkeen kun tekee rauhassa ja oikeesti miettii sitä voimanlähdettä, niin jumankauta ku saa tuntumaan pakarassa!!

Tehtiin tuossa pystyprässissä loppuun vielä normityönnöt kahdella jalalla. Mutta sekin tehtiin pienillä painoilla. On välillä tosi hyvä tehdä treeniä pienemmillä painoilla ja oikeasti ettiä se lihas mikä työtä tekee.
Tän jälkeen mentiin taljalle. Kokeiltiin kyykkyä taljassa. Huhhuh! Olipas hyvä liike, mutta sen liikkeen tekniikkaan meni kyllä ensin muutamat minuutit ja mun osalta myös lattialla selällään makaamiset. 😉

Tästä mentiin smithiin tekemään vielä pakarapotkut ja siitä vielä reidenloitonnuslaitteeseen vikat poltot.
Ihanaa kun meillä on nyt sovittu Saran kanssa joka perjantai treenit! Siitä tulee jotenkin hyvä fiilis. Keskiviikkoisin mulla on aina Inarin kanssa treenit ja perjantaisin Saran kanssa. Eli ainakin kaks hyvää salitreeniä viikossa! 😉 Sit vielä lisäksi jos ehtisin kerran viikossa tekemään yhden salitreenin yksin, niin siinä ois mun tavoite salitreenimäärälle tähän syksyyn.
Peput poltteessa ja hymy huulilla lopetettiin treeni ja lähdettiin molemmat töihin.
Kiitos muru taas hyvästä treenistä ja treeniseurasta! <3 pus!

Treenin jälkeen maistoin Mass.fi:n Double Chocolate Protein Cookieta, ja olipa muuten aikasmoista keksiä! 😀 Vähän ku olis vetäny suklaapalakeksiä treenin jälkeen. 😀 Hihi.

Sain Mass.fi:ltä kokeiluun eri makuisia heraproteiineja ja parit patukat. Mä oon nyt sitä mieltä, että mun ennen suosiman Scitecin rinnalle on tullut kilpailija! 😉 Ja tais voittaakin.
On muuten aika kiva kun tuolta massilta voi tilata kerta-annospusseja myös! Niitä on aika kätsyä kuljettaa mukana.
Tehtiin myös yks päivä tosta kirsikan makuisesta herasta proteiinipannari ja olipahan muuten aika sika hyvää!!
Sitten treeistä ja heraproteiinista toiseen asiaan.
Nimittäin siihen henkiseen hyvinvointiin. 🙂
Tiedättekö kun sanotaan, että joku asia ”tuli kuin tilauksesta”?
No mulle kävi nyt just niin.
Mun pari ystävääni kertoi mulle tällä viikolla, että on osallistumassa tällä viikolla alkaneeseen
Oman elämän invetaarioon.
Mä kiinnostuin heti ja rupesin ottamaa selvää, että mistä on kyse.
Eipä aikaakaan kun pistin ilmoittatumista menemään ja pääsin vielä mukaan kuuden viikon mittaiseen Oman elämäni inventaarioon!! Mä oon oikeesti ihan super fiiliksissä tästä!
Voisko yhtään parempaan saumaan tulla tämä? Nyt just kun mä oon miettinyt tässä viimeiset puoli vuotta enempi sitä mikä on tärkeetä elämässä ja voisko jotain asioita ehkä karsia sieltä pois.
Mun mielestä oli ihanaa, kun ilmoittatumisen jälkeen sellaisessa infossa luki näin:
”Ennen haasteen alkua on tarpeellista tiedottaa sinua muutamasta tärkeästä seikasta. Ensinnäkin, kurssin aikana saatat yllättää itsesi tekemästä melkoisen merkittäviäkin myönteisiin muutoksiin johtavia iloa ja valoa tuovia havaintoja ja oivalluksia omasta elämästäsi. On mahdollista, että hymyilyn määrä ja onnellisuus sekä hyvän olon tunteet tulevat lisääntymään joko lyhyellä tai pidemmällä aikavälillä. Tämän tyyppisiä kysymyksiä pohtiessaan ihmiset usein raportoivat myös sellaisia oireita kuin itsetuntemuksen ja itsearvostuksen lisääntyminen, oman elämänhallinnan tunnun kehittyminen ja kokonaisvaltainen voimaantuminen.”
On mahdollista, että hymyilyn määrä ja onnelisuus tulevat lisääntymään!! 🙂 Niin ihanaa! Minäkin, joka hymyilen paljon, saatan hymyillä vieläkin enemmän. 😉
Sain äitinikin houkuteltua mukaan tähän, tai no oikeastaan ei ees tarvinnu kauheasti houkutella, hän kiinnostui heti kun kerroin mihin juttuun ilmoittauduin. <3
TÄSTÄ linkistä voitte tekin vielä huomiseen (su 24.8) asti käydä ilmoittautumassa mukaan!! Suosittelen! <3 Hyvinvointihaasteen eka viikko on siis jo käynnissä, mutta mukaan pääsee vielä sunnuntaihin asti! 🙂

Loppuun vielä kerron teille, että maanantaina on alkamassa myös uusi Alku! 😉
Käykää kattomassa mistä on kyse. Lupasin Samille laittaa pienen maininnan tästä blogiini, koska hän on tuttavani. Muuten en mainostais kilpailijaa! 😉
Nyt mä lähden töihin. Mulla meinaa vähän flunssaa pukata päälle, toivotaan että se vaan vähän pelottelis ja lähtis kohta pois. Ainakin sellaset c-vitamiini, spiruliina ja d-vitamiini annokset otin heti tänään aamusta! 😉
Puspus ja kivaa viikonloppua! <3


4