Hae
Monna Treenaa

Ei grammaakaan pudonnut, mutta…

…jotain siellä kropassa on silti tapahtunut!

15.1.2020

Mä oon nyt käynyt kolmisen kuukautta säännöllisesti n.2-3 kertaa viikossa salilla. Viimeisen kuukauden aikana treenimäärät on nousseet jopa viiteen kertaan viikossa! 🙂

Lisäksi  mä oon taas jättänyt joulun tienoilla käsistä riistäytyneen herkuttelun vain yhteen päivään viikossa. 😀 Syön ihan perusruokaa, en kiellä mitään itseltäni, enkä syö vain kuivaa kanaa ja riisiä. 😀 Sokerin haluan pitää poissa kuutena päivänä viikossa tai ainakin hyvin pienissä määrin.

Mitä näyttää puntari?

Tänään aamulla kävin puntarilla katsomassa, että näkyykö vaa’assa samaa muutosta mitä peilikuva kertoo. Ja jumaliste!! 😀 Ei grammaakaan pois!! Hahaha! Kyllä meinas vähän taas motivaation käyrä laskea, mutta onneks oon ottanut paljon kuvia itsestäni!

Kuvat, peili, mittanauha ja vaatteet on myös erittäin hyviä mittareita puntarin ohella (tai tilalla). Mua harmittaa, että en oo ottanut mittanauhalla mittoja syksyllä, mutta veikkaan sieltä senttejä lähteneen kuvien, olon ja vaatteiden istuvuuden perusteella. 😉

Suurimman muutoksen mä huomaan kasvoissa ja keskivartalossa. Jaloissakin joo, lihasmassa selkeästi on alkanut taas kasvamaan treenin ansiosta. 🙂

Mulla on yhdet lempparifarkut, jotka ei enää kiristä, kun vielä ennen joulua teki vähän tiukkaa laittaa ylin nappi kiinni! 😀

Mikä siinä painossa sitten on?

Meiän tammikuussa startanneessa Suurin Muutos -valmennuksessa on nyt reilu 170 ihmistä, jotka kertoo FB-ryhmässä huikeita painonpudotuksiaan. Muutama harmittelee, kun paino ei ole tipahtanut vielä ekalla viikolla ja sitten suurin osa kertoo pudottaneensa kilosta neljään ekan viikon aikana!! (toki lähtöpainoissa on eroja)

Heille olen maanantaina kirjoittanut tällaisen tsemppiviestin:

Muistutan, että älkää huoliko te joilla paino ei liikahtanut mihinkään! Kuten Tuukka johonkin ketjuun jo kommentoi, on toisten kroppa hitaampi reagoimaan! 

JOKA TAPAUKSESSA putosi sun paino tai ei, oot tehnyt parempia valintoja!! Jos nyt jätit herkut syömättä edes viitenä päivänä seitsemästä -> oli se parempi kuin jokapäiväinen herkuttelu!
Jos nyt pääsit tekemään yhden treenin, oli se parempi kuin ei mitään ja sohvalla makoilu!

Muistakaa, että teette tätä itseänne varten! TEIDÄN omaa hyvää hyvinvointianne varten! Vaikka se vaaka ei joka viikko näyttäis miinuslukuja, te voitte olla varmoja, että teidän kroppanne voi nyt paremmin kuin ennen näitä muutoksia! Eikö vaan?

Mutta sitten omalla kohdalla sitä ei meinaakaan muistaa näitä hyviä ohjeita, joita kertoo valmennettavilleen. 😀 Joka tapauksessa mä luotan ja tiedän tekeväni hyvää mun kropalle (ja pääkopalle) sanoi se paino mitä vaan siinä puntarin näytöllä!

Tänään treeni ihanien ystävien Akun ja Saran kanssa. <3


Mikä on teidän suhteenne puntariin? 🙂

**

Monna

Lue myös VIIME VIIKON TREENIPÄIVÄKIRJA!

Vastaa