Hae
Monna Treenaa

Mitä kaikkea voi tehdä, kun aikaa on enemmän?

Nyt tuntuu, että aikaa on enemmän. Moni on somessa laittanut, että aikoo opetella jonkun uuden taidon tässä, kun kotona ollaan joka tapauksessa enemmän. Moni on laittanut, että on ehtinyt siivota enemmän ja joku on ehtinyt sisustaakin. 🙂

Mä oon ite huomannut, että juurikin siivoukseen on ollut enemmän aikaa. Pyykkivuoret on pienentyneet huomattavasti. 😉 Ulkona on tullut oltua paljon enemmän, Emman kanssa päivittäin ainakin pari kertaa ja sitten myös omia lenkkejä jne.

Kokosin teille tähän tällaisen muutaman jutun, jota voi vaikka testata nyt kotona ollessa; muutama treeni ja pari reseptiä 😉 Treenien kohdalla voit klikata kuvaa, niin näät liikkeet.

1. Päälläseisonnan ABC

Uusi taito epidemian aikana?

View this post on Instagram

PÄÄLLÄSEISONNAN ABC 🤸🏼‍♀️❤ . Multa aina välillä pyydetään päälläseisonnan ABC:ta. Viimeks eilen. 😊 Tänään aamupäivällä kuvasin sellasen teille. 💕 . Nyt kun on aikaa olla kotona enemmän, voi opetella vaikka uuden taidon. 😉👌🏼💯 . Tärkeitä juttuja päälläseisonnassa: ⭐ Keskivartalon tuki on tosi tärkeä! ⭐ Pidä paino tasaisesti "kolmiossa", pää ja kädet. Älä yritä varata kaikkea painoa pään varaan. ⭐ Rauhalliset ja hallitut liikkeet, ei nopeita "potkaisuja" ylös. . Jos teet loppuhaaste-liikkeen tai harjoittelet päälläseisontaa 👉🏼 jaa ihmeessä storyyn ja tägää mut, ni nään miten menee! 💕🤸🏼‍♀️ . #monnatreenaa #päälläseisonta #akrobatia #headstand

A post shared by MONNA | SOMETYYPPI (@monnapursiainen) on


2. Sohvatreeni

Neljän liikkeen tehokas kotitreeni.

View this post on Instagram

Kaupallinen yhteistyö: @cleandrinksuomi ❤🤸🏼‍♀️ Koska salille ei pääse, sovelletaan kotona!! 💯 Tässä teille neljän liikkeen SOHVATREENI powered By CleanDrink ❤😉 . Liikkeet: ⭐ Kyykky x 15 ⭐ Punnerrus x 15 ⭐ Vatsarutistus x 15 ⭐ Yhden jalan kyykky x 10 / jalka . Tee 2-3 kierrosta! 💯⭐🤸🏼‍♀️ . Meneekö testiin heti tänään vai vasta huomenna? 😘 . . #monnatreenaa #kotitreeni #kehonpainotreeni #cleandrink

A post shared by MONNA | SOMETYYPPI (@monnapursiainen) on


3. Kehonpainotreeni ulos (tai sisään)

Nyt kun on onneks kauniita aurinkoisia kevätpäiviä, voi lähteä ulos tekemään treenin. Ainakin vielä se on sallittua. 🙂

View this post on Instagram

Lämmittele alkuun 15min reippaalla kävelylenkillä. Tee sitten avaavia liikkeitä ja venyttele päälihasryhmät. ❤ . Tee treenissä toistoja 10-20 per liike, oman tasosi mukaan. Tee koko treeni putkeen ja sen jälkeen koko homma alusta. 👌🏼😊 Tee 2-3 kierrosta. . #kehonpainoharjoittelu #kehonpainotreeni #ulkotreeni

A post shared by MONNA | SOMETYYPPI (@monnapursiainen) on


4. Uuniriisipuuro

Meiän perheen suosikki! Menee aamu- väli tai iltapalana. Ja maistuu perheen pienimmällekin! 😉

View this post on Instagram

RUOKAVINKKI .. Nyt kun ollaan enemmän tai vähemmän kotona suljettujen ovien takana, niin helpoille ja herkullisille ruoille on tilausta‼ .. UUNIRIISIPUURO ✅1litra maitoa / kaurajuomaa ✅2dl puuroriisiä ✅voita / öljyä uunivuoan voiteluun .. ✅Voitele uunivuoka voilla / öljyllä ✅Kaada vuokaan 1l maitoa / kaurajuomaa ✅Mittaa vuokaan tasaisesti 2dl puuroriisiä ✅Laita vuoka uuniin 175 asteeseen 90min ja herkuttele‼ .. Puuroa voi syödä 👉 👉Sellaiseen 👉Maidon kanssa 👉Marjakeiton kanssa 👉Raejuuston kanssa 👉Lisää halutessasi pähkinöitä / manteleita. .. #mtpersonaltraining #terveellinenruoka #tuukanelämää #riisipuuro

A post shared by Tuukka Pursiainen (@tuukkapursiainen) on


5. Muffinsit

Näissä muffinseissa ei oo sokeria, gluteenia tai maitoa. Resepti löytyy TÄSTÄ.

terveellinen muffinssi


Kertokaa ihmeessä toiveita esim. postaus-aiheista tms.! Nyt on aikaa myös kirjoittaa enemmän! 🙂

**

Monna

Lue myös: NÄIN VOIT AUTTAA YRITTÄJÄPERHETTÄ.

Vastaa