Hae
Monna Pursiainen
Kaupallinen yhteistyö

Punainen lanka vai elämänlanka?

Kaupallinen yhteistyö: Vaikuttajamedia

Pohdin viikonloppuna mun somen punaista lankaa. Laitoin vähän kyselyitä mun IG-storyyn ja sain taas aivan ihania viestejä!! Oikeastaan kun tätä asiaa pohdin, omat ajatukset asiasta vahvistui sen myötä, mitä te mulle vastasitte.

Opetan toista – teen toista

Mä koen välillä ristiriitaiseksi sen, että mä koulutan ja opetan somevaikuttajia, pienyrittäjiä jne. tiettyihin juttuihin somessa, mutta teen ite kuitenkin vähän eri tavalla. Esimerkiksi me aina painotetaan meiän Vaikuttajamedian koulutuksissa, että sisältöstrategia on tärkeää, jotta voi luoda menestyvän henkilöbrändin. En kuitenkaan ite oikeastaan suunnittele lainkaan mun somen sisältöä. Ainoa mitä suunnittelen on kaupallisten yhteistöiden aikataulutus. Ja toki niiden sisältöä suunnittelen tarkastikin.

Toinen mitä me aina painotetaan on pääteemat. Sanotaan, että olis hyvä olla 2 tai maksimissaan 3 teemaa omassa somessa, jotta se on selkeä ja seuraajat tietää mitä siitä kanavasta saa. Mulla näitä teemoja on aika monta (perhe, treeni, yrittäjyys, somecoach-jutut, koti, muoti jne..). 😀

Mutta! 

Mä en voi verrata itseäni esim. yrittäjän alkutaipaleella olevaan yrittäjään, joka vasta rakentaa oman yrityksensä brändiä ja somekanavaa. Mä oon tehnyt yrittäjänä töitä jo yli 8 vuotta ja rakentanut jos sen brändin aika vahvaksi liikunta-alan yrittäjänä.

Mä en voi myöskään verrata itseäni somevaikuttajaan, joka on kasvattamassa omaa kanavaansa ja vahvistamassa omaa henkilöbrändiään ja etsimässä omaa punaista lankaa. Mä oon toiminut somevaikuttajana / bloggajaana jo 8 vuotta, mun henkilöbrändi on aika vahva ja mun ei tarvi kasvattaa mun kanavia. (toki kasvu on aina hyväksi ja tervetullutta 😉 )

Joten!

Tavallaan mun ei tarvi kokea ristiriitaisia fiiliksiä siitä mitä opetan ja mitä teen itse. Mä oon jo siis tehnyt ne asiat, joihin ihmisiä koulutan.

Punainen lanka vai elämänlanka?

Yksi mun seuraajistani laittoi mulle viikonloppuna, että itse asiassa sun punainen lanka on sun elämänlanka! Sinä itse = MONNA.

Niinpä! Tosi moni laitto tätä samaa viestiä mulle, että itse asiassahan mulla on hirveän selkeä teema ja vain yksi sellainen: MONNA ja MONNAN ARKI + TYÖ.

Perhe-juttuja!

Jotain muuta!

Treeniä!

Somecach-juttuja!

Ja siitä sitten pääsenkin aasin sillalla tähän seuraavaan juttuun! 😀

Check this out! 😉

 

valmentajan somepaja

Me päätettiin nyt johannan kanssa ottaa myös digivalmennuksen puoli haltuun!! ja ensimmäinen koulutus starttaakin jo ens viikon maanantaina 13.4.2020!!


VALMENTAJAN SOMEPAJA – RAKENNA MENESTYVÄ HENKILÖBRÄNDI!

Rakenna menestyvä henkilöbrändi ja löydä ne tekijät, joiden avulla erotut kilpailijoistasi!

VALMENTAJAN SOMEPAJA -VERKKOVALMENNUS SISÄLTÄÄ:

  • Somekanavien alkukartoitus ja perusasiat kuntoon (Instagram, blogi ja verkkosivusto)
  • Henkilöbrändin rakentaminen
  • Kanavakohtainen sisältöstrategia ja -suunnitelma (Instagram, blogi, verkkosivusto, Facebook & LinkedIn)
  • Kanavien analytiikka (Instagram & Google Analytics)
  • Oman osaamisen tuotteistaminen

VALMENTAJAN SOMEPAJA

Tämän valmennuksen jälkeen sinulla on selkeä visio omasta henkilöbrändistä ja osaaminen oman ammattitaidon esiintuomiseen ja sen tuotteistamiseen!

Oletko pohtinut, kuinka luoda menestyvä henkilöbrändi valmentajana? Tuntuuko sinusta, ettet saa uusia asiakkaita etkä tiedä, miten erottautua muista valmentajista? Et ehkä löydä punaista lankaa somekanavillesi? Et osaa tuotteistaa omaa osaamistasi? Tämä valmennus on täydellinen ratkaisu muunmuassa näihin haasteisiin.

VALMENNUKSEN PÄÄTYTTYÄ:

  • Sinulla on selkeä visio omasta henkilöbrändistäsi
  • Tiedät minkälaista sisältöä luoda omiin kanaviisi
  • Saat uusia seuraajia ja potentiaalisia asiakkaita
  • Olet oppinut päivittämään somekanaviasi aktiivisesti
  • Osaat tulkita eri kanavien analytiikkaa
  • Kyseessä on siis kuuden viikon valmennus, jossa pysyt viikko viikolta motivoituneena ja opit viikottain uusia asioita, videomateriaalien, esitysten ja tehtävien muodossa.

Mikä sai Monnan ja Johannan rakentamaan tämän valmennuksen?

”Halusimme luoda tämän valmennuksen, koska SOME on tärkeä kanava niin valmentajille, kuin kaikille muillekin yrittäjille. Tämän valmennuksen myötä haluamme opettaa miten jokainen pystyy kehittämään omasta somekanavastaan menestyvän ja erottuvan luomalla juuri oikeanlaista sisältöä omalle kohderyhmälle. Valmennuksen jälkeen osallistujalla on selkeä visio omasta henkilöbrändistä ja osaaminen oman ammattitaidon esiintuomiseen ja tuotteistamiseen.”

Lähdetään opiskelemaan menestyvän henkilöbrändin saloja!

KESTO 6 VIIKKOA

ALKAA 13.04.2020

TARJOUSHINTA 169,00 € (OVH 249 €)

Lue lisää TÄSTÄ ja ilmoittaudu mukaan!!


** Monna <3

Kaupallinen yhteistyö: Vaikuttajamedia

Vastaa